Pagina's

maandag 25 november 2013

Minion

Mijn vriend ziet natuurlijk al dat haakwerk voorbij komen en vroeg of ik een Minion wilde haken. Maar natuurlijk schat! Dus even spuren naar een patroon en ik vond een patroon op Kristen`s Crochet Minion,. Engelse patronen is niet mijn ding maar rond haken is niet zo moeilijk, dus voornamelijk dit patroon gebruikt om een idee te krijgen.
Ik heb hem wel wat aangepast, deze heeft bijvoorbeeld geen duim, want ik kwam echt niet uit de Engelse beschrijven wat er mee werd bedoeld. En het oog met bril heb ik ook gehaakt. (had geen veiligheidsoogjes meer en geen vilt haha) Maar moet zeggen het is niet mislukt. De ogen van de verwezen blog zijn niet echt mooi rond en dus heb ik voor het haken gekozen. Enkel was het al laat, hele dag gehaakt dus zijn voeten niet naast elkaar maar meer achter elkaar. Dus een Minion in loophouding haha.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten