Pagina's

zaterdag 16 november 2013

HakenVirus te pakken

Voor mijn zwangerschap leek het mij leuk om te gaan haken. Maar ik kwam niet echt ver want ik begreep er niks. Nouja ik had niet het geduld om rustig te gaan lezen.
Maar toen ik een uilenketting kreeg voor aan de maxicosi was ik helemaal om. Deze waren gehaakt en ik vind uiltjes helemaal te gek.

Dus spuren op internet naar beschrijvingen en het bekijken van filmpjes. En nu kan ik wel zeggen dat ik verslaafd ben haha. Het is leuk om bezig te zijn.
Maar helaas kan ik ze zelf niet allemaal houden, mijn vriend zou gek worden haha. Dus 'geef' ik ze weg. Ik vraag er een klein bedrag voor (vind ik zelf) want ik vind het erg leuk om te doen en met het beetje geld kan ik nieuwe garen kopen om weer verder te gaan haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten